woensdag 30 maart 2011

5 dingen...

En bij deze komt er weer een nieuw onderwerp op The Ducth Fashion Cow. Namelijk 5 dingen, zoals je al hebt gezien aan de titel. Maar wát is 5 dingen nou precies? Nou, het gaat ongeveer als volgt. Iedere donderdag zal ik deze rubriek plaatsen, en iedere keer vertel ik iets over vijf dingen. Dit kunnen dingen zijn die ik die maand gedaan heb, die ik gekocht heb etc. Van alles. En om deze rubriek goed in te leiden begin ik vandaag met 5 dingen waar ik niet zonder kan. Die ik dag in dag uit meeneem, en die echt typisch Savannah zijn.

Hier zijn ze dan, de vijf dingen die ik écht niet kan missen.

Lipgloss:
De mensen die mij kennen ( goed of minder goed, dat doet er niet toe) weten dat ik een groot lipgloss fan ben. Ik heb er veel, heel veel. En nog steeds gebruik ik ze allemaal. Meestal is het dus zo dat je sommige na een tijdje niet meer gebruikt, maar ik hou - hoe sneu het ook kan zijn- van al mijn lipglossen even veel. Natuurlijk kan ik ze niet allemaal mee nemen, dus hier op de foto zie je de glossjes die ik altijd in mijn tas heb.

Mascara:
Ik heb hele donkere wenkbrauwen met dank aan mijn Indonesische opa. Vroeger had ik hier echt een hekel aan, en ik begon dus al erg vroeg met het epileren van mijn wenkbrauwen en verven van mijn haren. Inmiddels heb ik er mee leren dealen, maar een ding blijft me ergeren: als ik geen mascara draag kijken mensen eerst naar mijn wenkbrauwen in plaats van naar mijn ogen. Vandaar dat ik áltijd mascara op heb, en ook altijd mee heb. Hier op de foto zie je een exemplaar dat ik gratis heb aangevraagd.

Water met citroen:
Natuurlijk heeft iedereen water nodig. Ons lichaam bestaat voor het grootste deel uit water en de aarde wordt de blauwe planeet genoemd vanwege haar grote hoeveelheid water. Het is dus niet gek dat water ook niet op mijn lijstje ontbreekt, maar ik drink het vooral voor de citroensap. Want eerlijk is eerlijk; ik vind water he-le-maal niet zo lekker.. Behalve met citroen want daar ben ik dol op en het schijnt ook nog eens goed voor je te zijn!

Buskaart:
Ik ben liever lui als moe, daar ben ik heel eerlijk in... Vooral 's ochtends kan mijn humeur flink dalen als ik actief moet doen, vraag me niet waarom. Ik houd er gewoon niet zo van, vooral niet als ik moeite heb gedaan om mijn haren in model te krijgen en het dan weer verwaait in op de fiets. Vandaar dat ik dus ook altijd mijn buskaart bij heb.

iPhone:
En deze hadden jullie waarschijnlijk niet aan zien komen - just joking. Want mijn iPhone en ik, we zijn twee handen op een ( elektronische) buik en lijken wel Siamese tweelingen. Waar ik ben is mijn iPhone en omgekeerd natuurlijk ook. Hij is mijn agenda, mijn mp3, mijn gamecomputer en tijdverdrijf in een. Werkelijk alles kan ik ermee. Goed, dit was het laatste stuk dat ik over de iPhone ga schrijven, want anders worden jullie er ook een beetje door overspoeld;)

Dit waren de vijf dingen waar ik niet zonder kan, de volgende keer zijn er weer vijf nieuwe dingen. Heb jij nog leuke ideeën voor deze rubriek? Of zou jij zelf in 5 dingen... willen? Laat het hieronder weten of stuur een mailtje naar savannahashley_reblog@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten