dinsdag 1 februari 2011

New on The Dutch Fashion Cow

Jep, je ziet het goed. Ik ga een nieuw onderwerp inleiden op mijn site, gewoon voor de leuk. Dit onderwerp is iets waar ik zelf heel veel mee bezig ben, en ik weet dat andere mensen dit ook altijd interessant vinden om te weten. Ik ga namelijk horoscopen schrijven voor jullie! En dit zou geen fashion site zijn als het geen fashion-horoscopen waren.


Fashion Horoscoop 1 februari:


Vandaag twijfel je over je outfit. Het is namelijk van dat tussen weer, het is niet echt koud maar ook niet lekker warm. Het is nu heel verleidelijk om op safe te spelen, maar dit doe je al zo vaak... Vandaag is juist de kans om te laten zien dat je durft. Trek die outfit die je stiekem al maanden in je kast hebt hangen - maar nog nooit hebt durven dragen- aan, en draag het met de juiste attitude. Als je zelfvertrouwen uitstraald, dan staat bijna alles je.



Goed, dat was hem weer voor vandaag. Morgen komt er weer een nieuwe! En wat vind jij, lees jij ook altijd horoscopen of intereseerd je dit niet zo veel. Moet dit onderwerp terug komen, of kan ik hem beter skippen. Laat het hier onder weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten