donderdag 10 februari 2011

iPhone cover

Het is zover, het hoesje voor mijn iPhone is gisteren bezorgd. Een poosje terug vroeg ik jullie om te helpen met het maken van een keuze, daarna liet ik jullie zien voor welk hoesje ik had gekozen en nu is het zover dat ik jullie mijn iPhone kan laten zien ín het hoesje. Lees snel verder om mijn mening te lezen..

Zoals je al ziet, is het dus geen hoesje. Het is een – juist- sticker, die je op de voor en achterkant van je ( bijvoorbeeld) iPhone kunt plakken. En eerlijk is eerlijk, ik ben er niet weg van. Ik houd niet van stickers. Ten eerste moet je ze heel recht en netjes plakken, wil het er mooi uit zien. Ten tweede komen er heel snel bobbels/gaten in; wat dus niet mooi is. En ten derde past de sticker niet eens helemaal om mijn iPhone.

Hier kun je zien wat ik bedoel: zie je het zwarte randje tussen de stickers in? Dat heb je dus met een hoesje niet. Ook vind ik dat hij er zo erg goedkoop uitziet, iets wat echt een minpunt is. Het design van de sticker vind ik daarin tegen weer wel mooi. Ik ben daar helemaal weg van: lekker roze, girly, schattig en cute. Kortom, dit hoesje is helemaal mij.




Voordelen:
  • Een sticker kun je snel vervangen


  • Je komt minder in de verleiding om de cover er de hele tijd af te halen


  • Op een makkelijke manier kun je je iPhone etc. een nieuw uiterlijk geven


Nadelen:

  • De sticker past niet helemaal


  • Er verschijnen bobbels onder


  • Geeft een goedkope uitstraling


  • Het plakken vergt veel tijd/preciesie


  • Niet alle delen van je iPhone etc. zijn beschermd


Ik zou deze sticker dus niet opnieuw kopen, sterker nog ik koop nooit meer een sticker. Doe mij maar zo'n lekker 'ouderwets' hoesje, veel makkelijker en dat vind ik persoonlijk ook mooier. Voortaan koop ik mijn covers dus op een andere site: ik heb mijn lesje wel geleerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten