woensdag 9 februari 2011

I want to thank you guys;)

Ik wil jullie heel, heel erg bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Voor het achterlaten van lieve berichtjes en voor het reclame maken over The Dutch Fashion Cow. Zonder jullie zou het een stuk minder leuk zijn om te bloggen, waarschijnlijk zou ik dan lang geleden al gestopt zijn. Of niet eens begonnen, dat even terzijde. Ik heb namelijk besloten dat ik deze maand de 350 bezoekers wil halen. Op het moment zit ik bíjna aan de 200, dus ik vermoed dat dit wel gaat lukken. Dus ik wil jullie vragen om mij te helpen, zorg ervoor dat ik de 350 haal. En dan verloot ik een cadeautje onder jullie. Dit idee komt trouwens van mijn dinnetje Yara, dus waarschijnlijk hebben jullie dit al eerder gezien. Je kunt het aantal bezoekers op de statistiek zien, dus ik zeg: let's vieuw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten