zondag 23 januari 2011

Paspoorthoesje

Een tijdje terug vertelde ik jullie dat ik naar Amerika ga, en daar moet ik natuurlijk veel verschillende dingen voor regelen. Handbagage, kleren, badpak, zonnebrand, zonnebril én om het beloofde land binnen te komen heb je een paspoort nodig. Mijn boekje is inmiddels binnen, dus ik heb nu een eigen paspoort. Maar ik vind de voorkant hiervan niet mooi - oke, zwak uitgedrukt- en deze kan snel beschadigen... Een ideale oplossing hier voor is dus het paspoorthoesje, mooi én beschermend!

Ik heb een paar eisen waar mijn hoesje aan moet voldoen, hij moet roze, girly en pretty zijn. Of ie goed beschermd dat maakt niet zo heel veel uit maar dit is natuurlijk mooi meegenomen.

1. Hello Kitty Pink Bubbels


Op dit hoesje was ik op slag verliefd. Hello Kitty, roze en rondjes? In pakken en wegwezen graag. Het enigste nadeel aan dit hoesje vind ik dat 'ie een hoog besmettingsgehalte heeft. Hij bevat namelijk nogal veel wit, en op de een of andere manier blijft wit bij mij nooit wit..

2. Hello Kitty Hollywood Atitude


Ook dit hoesje vond ik geweldig, vooral de zonnebril die het Hello Kitty katje op heeft vind ik ontzettend cute. Ik denk dan ook dat dit hoesje mijn voorkeur heeft vanwege de uitstraling. En deze valt lekker op en in tegenstelling tot het vorige hoesje heeft deze bijna geen wit. Pluspunten dus!

Beide hoesjes van Hello Kitty zijn €4,95 per stuk.

3. Tepper Jackson passport cover AURORA SILVER


Dit hoesje ziet er een stuk chiquer uit, en heeft een volwassere uitstraling. De buitenkant is zoals je ziet heel stevig, en de binnenkant is mooi zilver. Dit hoesje is van PVC gemaakt en kan veel meer mee slepen dan alleen maar je paspoort. Ook kan dit hoesje nog geld, bijvoorbeeld tickets van de metro enzovoort bijhouden. Dit hoesje is dan ook een stuk duurder, namelijk €26,90.

Beide Hello Kitty hoesjes komen van www.gabelina.nl
Het Tepper Jackson hoesje komt van www.takeof24.eu


Heb jij een paspoort, en vind je het nodig om hier een hoesje voor te kopen? Houd je hem liever kaal zoals hij is of heb je helemaal geen paspoort? Laat het hieronder weten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten