dinsdag 25 januari 2011

Asos

Dit is een van mijn favoriete sites, ze hebben werkelijk waar alles. Jurkjes, broeken, schoenen en riemen; je kunt het zo gek niet bedenken of deze site heeft het in zijn asortiment. Mits het fasionable is natuurlijk. Ik surf dus dagelijks op Asos rond op zoek naar nieuwe dingen die ik kan bestellen.

Vandaag neem ik jullie mee naar de wonder wereld die we www.asos.com noemen, en laat jullie mijn favoriete stukken uit deze webshop zien. Ik waarschuw je alvast, het zijn er veel. Heel veel, asos heeft namelijk heel veel stuf dat helemaal mij is.


Zonnebrillen, beide in een wayfayer model.




Badpakken; wie zei ook al weer dat badpakken suf en voor oude vrouwtjes zijn?



Een bloemetjes tuniekje, en een vintage horloge

Horloge met lippen afdruk van Marc by Marc Jacobs, en een blauwe zonnehoed.

Een ring met twee hartjes erin, en een knalgele clutch


En mijn top 3:

Nummer 3 is deze mooie roze pump, in poederroze. Ik ben helemaal weg van de kleur, het matriaal en de details. Ik vind het namelijk erg mooi dat er onder de strik een peeptoe is geplaatst, dit geeft namelijk een heel leuk effect. Het enige minpuntje vind ik de glimmende binnenkant van de schoen, na een tijdje verliest deze namelijk zijn glans en dan is het veel minder mooi...




Nummer 2 is deze panty. Ik heb duidelijk een panty-tik, ik vind het geweldig om panty's te kopen en te dragen. Het zorgt ervoor dat ik me vrouwelijker en mooier voel. Waar ik ook een zwak voor heb is aparte panty's, met bijvoorbeeld een gek printje. Strikjes, lintjes, hartjes noem maar op, dus deze letter panty is echt iets voor mij.

Op nummer 1 staan deze schattige kniekousen. Zoals jullie weten ben ik namelijk helemaal weg van de serie Gossip Girl én van de kleren die ze daar dragen. De outfit die je hier zit zou zo iets van een van de Upper East Side meiden. Oke, toegegeven dan zou het waarschijnlijk van Chanel en Gucci zijn, maar je snapt wat ik bedoelt. Daarbij vind ik de kleuren combinatie ook heel mooi. Deze grijze/licht roze wollen kniekousen hebben een plaatje in mijn hart veroverd.


Zoals je gezien hebt heb ik nogal een voorkeur voor de bijzondere, tuttige dingen. Een ding is zeker, en dat is dat ik hier flink wat geld uit ga geven. Ik ben namelijk - nog meer- verliefd geworden op deze kleren én op deze site. Koop jij je kleren wel eens online? Of ga jij liever 'ouderwets' naar de stad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten