vrijdag 12 november 2010

Ein-de-lijk is het zo ver: ik heb mijn eerste stappen in de mode wereld gezet! Ik zit nu in het derde leerjaar, wat dus inhoud dat ik eind dit jaar een keuze moet gaan maken ( of in ieder geval een idee hebben van..) tussen De natuurkundestroom en de maatschappij richting. Natuurlijk ben ik hier al een tijdje uit: Biologie en wiskunde liggen mij zoooo niet. Maar ik vind het fijn om alvast te weten wat ik later wil, vandaar dat ik dit jaar een snuffelstage heb gelopen... En wel bij: Sanne Janssen!

Voor wie haar niet kent: Sanne is een onzettend tof mens, met een passie voor mode en een oog voor detail. Dat laatste is ook echt te zien aan haar colecties, hier onder zie je een stuk uit haar 'home is where heart is' serie. Ik ben persoonlijk helemaal weg van dit shirtje; het is mijn lievelingskledinig stuk van het label .Sanne :



Mooi he? En kijk eens naar de afwerking van het hartje zelf: zo mooi gedaan, het kan niet anders of daar moet veel tijd in zitten. Dat vind ik ook het leuke van haar kledingstukken, ze zien er zo bijzonder uit dat je je er wel speciaal in moet voelen.

Dit is de site van Sanne, daarin lees je meer over haar ontwerpen, waar je ze kunt kopen en haar projecten.

http://www.sannejansen.com/extra.html

De komende weken krijgen jullie steeds stukjes te lezen over mijn stage en hoe ik mijn eerste ( zij het wat wankele) stapjes in de 'grote boze' modewereld heb gezet, wat ik er van vond en of ik dit later ook echt-echt wil

Wat vinden jullie, willen jullie vaker stukjes over mijn personal life lezen? Zet het down under in je comment;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten