donderdag 14 oktober 2010

I Dare You

Ik heb weer iets nieuws gevonden op internet, namelijk de 28 dagen challenge!
Menig van jullie zal wel weten wat dat is, maar voor de gene die het niet weten zijn hier de do's en dont's van The Challenge.

Wat ga ik doen?

Ik ga 28 dagen niks kopen wat met mode en beauty te maken heeft. En ja, op internet bestellen telt ook mee dus dat ga ik ook niet meer doen. Bestellingen die ik nog heb lopen tellen niet mee, want die zijn al betaald (a')

Ik mag geen uitzonderingen maken, behalve als het een nood geval is: laatst was ik in de stad en brak mijn hak af, dan ga ik dus echt niet de rest van de dag met een halve hak rondlopen. Dus ik hoop dat jullie me hiermee een beetje helpen..

Bezoekjes aan de kapper en de nagelstyliste tellen niet mee en gaan gewoon door. Dit omdat ik echt niet met uitgroei en slordige nagels ga lopen: I just hate that. En o ja, sokken enz tellen ook niet mee: simpelweg omdat het niet handig is om zonder sokken te zitten.

En last but not least: als de 28 dagen voorbij zijn mag ik het niet gelijk uitgeven. Want ik ken mezelf en waarschijnlijk is het anders na een dag alweer op.


Zal ook lekker zijn voor mijn spaarvarken ( nou ja, eend eigenlijk) die zal nu lekker vol raken:)



Waarom doe ik dit?
Omdat ik simpelweg bewuster wil worden van mijn uitgaven. Ik houd niet bij wat ik uitgeef en waarom, dit omdat het me gewoon totaal niet kan schelen. Ook kan ik me het nu nog veroorloven om een gat in mijn hand te hebben, maar later waarschijnlijk niet... Goede oefening dus!

En nu maar hopen dat het me gaat lukken, wie doet er met me mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten