maandag 4 oktober 2010

The Grey Mousse

Grijs is zo grijs, grijs is saai en een kleur voor saaie mensen. Dit zijn drie uitspraken die ik vaak hoor over deze kleur, maar nu ik er eens over na denk ben ik het daar helemaal niet mee eens. Grijs is een kleur die je overal mee kunt combineren, grijs is interesting en grijs is een kleur die echt bijna iedereen mooi staat. Ook heb je eindeloos veel verschillende tinten grijs en deze kleur gaat dus ook moeilijk vervelen.

Als ik kijk naar mijn kledingkast is het gros toch echt wel grijs, en ik heb daarbij ook iedere dag grijs of zwart aan omdat dit echt mijn 'kleuren'zijn. Vandaar dat ik jullie mijn top 5 grijze outfits ever ga laten zien, hoe combineren deze mensen grijs en wat stralen ze uit? Lees gauw verder zou ik zeggen;)


Op nummer 5:



Ik ben geen fan van Heidi Motag, moge dat duidelijk zijn maar ik vind deze outfit ge-wel-dig. De laarzen maken het helemaal af en de kleur zorgt ervoor dat ze er minder slutty uitziet als normaal.

Op nummer 4:


De foto zelf is niet echt charming, maar ik ben echt weg van de jas gecombineerd met de witte panty omdat dit er lekker preppy uit ziet. Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken naar zo'n ruimvallende jas want hij staat haar geweldig! Haar tasje had ze alleen thuis mogen laten of moeten vervangen door een wit exemplaar, want het 'geval'dat ze nu bij heeft voegt niks extra's toe en haalt de outfit zelf een beetje naar beneden.. Sonde dus!

Op nummer 3:


Lekker simpel en toch classy, geweldig en I love those shoes! Ik wil echt weten waar ze deze enkellaarsjes gekocht heeft want zulke zoek ik al heel lang. Het sjaaltje vind ik weer wat minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik meer een ketting-meisje ben en omdat ik sjaals vaak lompt vind...

Op nummer 2:


En hier hebben we hem weer: de witte panty. Gosh wat staat dit mooi bij Miss. Blair Waldorf her self. Wie Gossip Girl kijkt weet natuurlijk dat ze altijd zulke mooie outfits aan heeft, en als je goed naar deze foto kijkt zie je waarschijnlijk ook dat de hoofdkleur eigenlijk zwart en niet grijs is.. Maar aangezien ik helemaal weg ben van haar outfit ,en geen enkel top 5 lijstje compleet is zonder een Upper East Side Prinses erin, heb ik hem er toch bij gezet.

Op nummer 1:


Hoewel ik eigenlijk meer een rokjes en jurkjes meisje ben, vind ik dat ze dit perfect gecombineerd heeft. Ik ben weg van de glamour die deze outfit uitstraalt en hij is gewoon weg super op elkaar afgestemd. Het jasje heeft een mooie snit en is helemaal van nu ( Ja, ik heb er ook eentje hangen) en ook op deze schoenen ben ik jaloers: waar halen ze die mooie schoenen toch vandaan?

Wat vind jij van grijze kleren en welke van de vijf is jouw nummer 1 look? Laat het hieronder weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten