vrijdag 8 oktober 2010

Spijt Spijt Spijt...

Wat baal ik van de acrylnagels die ik had laten zetten, niet van de kwaliteit van de nagels zelf maar van de kwaliteit van mijn eigen nagels op het moment.. Want na twee maanden bedekt te zijn geweest door een beschermend laagje acryl, moeten mijn nails het vanaf nu weer zonder doen. Ze zijn nu dus erg slap en broos omdat ze een hele poos lang niks hoefden te doen, en dus langzaam aan steeds dunner werden...

Ik lak zelfs mijn nagels niet meer, omdat deze er na twee uur al af gechipt is... Dus bij deze wil ik jullie even laten weten dat ik de komende tijd geen nagellakjes meer ga reviewen, omdat ik vind dat ik op dit moment geen eerlijke reviews kan schrijven... Gelukkg heb ik al een aantal reviews geschreven, dus de komende tijd kunnen jullie nog een stuk of 6/7 stukjes hierover lezen. Aangezien we tegen deze tijd ook weer anderhalve maand verder zijn hoop ik dat mijn nagels tegen deze weer goed zijn, dus tegen die tijd krijgen jullie van mij een update!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten