dinsdag 28 september 2010

Hema Neon Nagellk nr.73

De nagellakjes van de Hema blijf ik maar kopen, ook al heb ik mezelf nog zo voorgenomen dat ik geen nagellak meer zou kopen aangezien mijn nagellak-stash nu echt te groot wordt... En dus is hier een review van Hema's neon nagellak in fel oranje, dit lakje heb ik al sinds het wk in mijn stash staan maar ik heb hem vandaag pas voor het eerst op. : enjoy.

Excuses voor mijn slechte nagels op het moment, zoals jullie weten heb iklaast mijn acryls er af gehaald en zijn mijn nagels nu echt Crap... Ik heb jullie dus ook verteld dat er een tijdje geen revieuws zouden komen, maar ik kon het toch niet laten.






Hoe is de substantie en lakt hij fijn?
Dit lakje is niet stroperig en ook niet waterig: hij zit er precies tussen in, wat erg fijn is aangezien de meeste mini-lakjes vaak stroperig en dus vervelend in het gebruik zijn. Het kwastje is redelijk breed en je kunt in twee vegen heel je nagel mooi oranje kleuren. Hoewel ik de voorkeur geef aan de megakwastjes van Rimmel kan ik me voorstellen dat dit kwastje bij meer mensen in de smaak valt. De oranje kleur verdeelt zich mooi over mijn nagels, maar gaat wel in alle gleufjes en scheurtjes zitten: een minpuntje dus...

En last but not least: hoelang blijft ie zitten zonder te chippen?
Van de meeste mensen hoor ik dat nr. 73 juist redelijk lang blijft zitten, maar bij mij was ie na een half dagje al he-le-maal gechipt. Dit zou door de slechte kwaliteit van mijn nagels kunnen komen, maar dat betwijfel ik aangezien mijn andere lakjes wel 3-4 dagen blijven zitten...




Conclusie:
Hoewel dit lakje erg goedkoop was ( 1,75€ geloof ik) zou ik hem niet opnieuw in mijn winkelmandje gooien omdat ik liever een goed lakje heb dat dan iets duurder is. Als je sterkere nagels hebt als ik, op het moment dus bijna iedereen, bevalt dit lakje jou waarschijnlijk wel want met sterke nagels valt hij mooier uit;)

Edit
De foto's in dit bericht komen van: http://www.nailcrush.nlExuses dat ik niet mijn eigen foto's heb gemaakt; maar op mijn nagels zag het er niet bepaald mooi uit..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten