dinsdag 16 maart 2010

Howdiee Dallas!!

heey,

nou, zoals de titel al zegt: ik ga naar Dallas. Of in ieder geval, mijn vader gaat daar heen. Ik zie je al denken en nee, ze zijn niet gescheiden. Papa gaat daar heen voor z'n werk, en over een paar jaar na mijn eindexamen: even rekenen, ik zit nu in de 2e dus dat is nog drie of vier jaar, en dan ben ik daar.

Dan ben ik oficieel een cowgirl mensen! haha ik zie me zelf al lopen met zo'n mooie roze cowboyhoed op mijn hoofd. Een groot plus punt is wel dat ze in Dallas en omgeving helemaal wild zijn van paarden, dus misschien zit er wel een eigen paardje in!

ik hoop echt dat we zo'n echt Amerikaans huis krijgen, compleet met gazon en barbeque! Ik ben echt in no time moddervet denk, er zit namelijk echt op iedere hoek een starbucks!!! MMMHH... dat wordt iedere dag een heerlijke chocolat cream chip frappucino of toch maar een Iced shaken lemon tea? ook heel erg lekker, dat wordt nog moeilijk.

Ik ben echt een bofkont, in newyork zit namelijk een van de beste Fashion opleidingen van de wereld, en aangezien ik mijn eigen kledingketen op wil zetten...
haha ik zie wel, ik ben nog jong en de wereld ligt - letterlijk- aan mijn voeten!


xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten