zondag 28 februari 2010

Daisy - Marc Jacobs

Heey ,

hebben jullie dat ook, zo'n parfum waar je helemaal weg van bent?
Zo'n parfum dat je echt moet hebben en waar je al weken over praat?

nou dat heb ik dus met Daisy van Marc Jacobs, ik was er gelijk weg van toen ik het vorige week rook. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat mijn twee lievelingsgeurtjes erin zitten: Grapefruit en (wilde) aarbei. verder zitten de volgende heerlijke ingredienten in: viooltjes, gardenia, jasmijn, muskus, witt houtsoorten ( hoe halen ze daar nou een geurtje uit?) en vanille. Vanille ruik je gelukkig niet zo sterk, ik hou niet zo van vanille luchtjes namelijk!




De prijs valt dan wel weer een beetje tegen: voor 64€ heb je een 50 ml. flesje.
dat is dus de kleinste die er is. Maar dan heb je ook wel een echt desinger parfum.
mocht je 64€ nou een beetje te veel vinden voor een flesje parfum (groot gelijk) en ben je toch helemaal weg van het luchtje, dan laat je hem toch lekker uit Amerika komen.

Dat scheelt echt meer als de helft, de dollar is echt super weinig waard, je hebt hem uit Amerika namelijk al voor 32€ dat scheelt een stuk he!
Dus mocht je een kennis hebben die binnenkort naar Amerika gaat...


xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten