dinsdag 16 maart 2010

All stars

Heey,

Ik ben sinds kort hele-maal weg van all stars, het zijn echt de heerlijkste schoenen die er zijn. En ze hebben ze ook nog eens precies in mijn maat: 37.5 die verkopen ze bijna nergens. Mijn All Stars verslaving is als volgt onstaan:

ik was op internet aan het rond neuzen naar een perfecte achter grond voor mijn laptop, heb er nu namelijk een verukkelijk uitziend cakeje opstaan; niet zo goed voor de lijn krijg je namelijk giga honger van... En toen kwam ik uit op een site waar verschillende mensen foto's van hun all stars hadden geplaatst. Er stonden werkelijk de mooiste schoenen bij die ik ooit gezien had.

Ik moest nu toch ook maar eens een paar All Stars gaan kopen. Dus ik de stad in en naar de eerste beste winkel gerend - ja gerend mensen- waar ze all stars verkochten.
Nou toen ik daar was viel het toch wel een beetje tegen, ze hadden namelijk alleen maar basic kleuren, en ik wilde toch echt een pastel kleurig paar.

gelukkig bestaat er ook nog zo iets als internet, maar helaas pindakaas ook daar verkochten ze niet het paar dat mijn hart sneller deed kloppen. Teleurgesteld klapte ik mijn laptop dicht. Op dat moment ging echter de telefoon: mijn vader. hij was namelijk in Amerika en had een paar roze all stars gezien in twee verschillende laagjes, of hij ze mee moest nemen: ze waren omgerekend 15 euro, koopje toch?

morgen zal ik proberen foto's te plaatsen!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten