dinsdag 16 maart 2010

choco-face

heey,

ja ik weet het, ik ben vast de zo veelste die dit recept plaatst, maar het is echt verukkelijk. Het chocolade masker, meng een paar lepels cacou met een scheutje melk en roer tot het glad is. Steek er daar na je vinger in, glijd het gelijk van je vinger af doe er dan nog wat cacou bij, anders is ie precies goed. en daarna lekker op je face smeren.

dit werkt echt hoor! je krijgt er echt een superglad gezichtje van. Nou heb ik sowieso al weinig last van pukkeltjes, maar mijn huid was nog zachter dan normaal.
een groot nadeel is wel dat het zo lekker ruikt dat je echt wilt proeven: niet doen, het smaakt echt vreselijk, trust me

eventjes een kwartiertje laten intrekken en dan een handoek in lauw water dopen en daarmee afnemen. Daarna een beetje tonic er over en je huid voelt weer als herboren.

een ander home-made smeerseltje dat echt een aanraader is: chocolat bodyscrub.
dit is een scrub die ruikt naar chocolade en smaakt naar chocolade. En je hebt er maar drie dingen voor nodig: melk( heel klein beetje maar), suiker en cacou, mengen tot je een chocoladebruin mengsel hebt en scrubben maar.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten