woensdag 4 januari 2012

Before...

Allereerst, een ontzettend gelukkig nieuwjaar!
 2012, eindelijk is het dan zo ver. Waar het afgelopen jaar niet zo heel erg veel voor mij in petto had, wordt dit míjn jaar. Na lang twijfelen heb ik dan ook besloten dat ik mijn ' before the world ends' lijstje met jullie ga delen. Want als we de voorspelling van de maya's moeten geloven, vergaat de wereld eind december. Geen fijne gedachte ( ondanks andere onderzoeken die een andere datum noemen), maar wél een reden om des te meer met de dag te blijven leven en te genieten van ieder klein dingetje dat er gebeurd. Zelf heb ik nogal de neiging om in het negatieve te blijven hangen, en daarbij de leuke dingen voor het gemak te vergeten. Vandaar dat ik een afstreep lijst heb gemaakt, cliché, ik weet het. Máár, ik hoop dat dit mij gaat helpen om alles uit het mogelijk laatste jaar te houden. Sowieso gaat mijn blog een andere insteek krijgen, maar daarover later meer.

Before December 2012:
-  Hét perfecte paar schoenen vinden
-  Mijn eerste tattoo nemen
-  Een super/geweldig zandkasteel bouwen ( welke níét in elkaar stort)
-  Matchende lingerie en pyjama's aanschaffen
-  In de sneeuw dansen
-  Gossipgirl boeken én dvd marathon houden
-  Een les 'missen' om een smoothie te gaan halen
-  Op een random bus stappen, zonder kaart/map
-  Een collectie lipsmackers aanleggen
-  Italiaans leren

Dit is dus het begin van mijn lijstje, maar natuurlijk zal deze de komende dagen nog verder uitgewerkt worden. Laten we zeggen dat ik zondag het definitieve lijstje online zet, en tot die tijd kun je bij het tapblad Before kijken, daar zal ik tijdelijke updates plaatsen. Ik hoop dat ik al deze dingen voor december gedaan krijg, maar aangezien ik nog 12 maanden heb, moet dat geen probleem worden. In principe..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten