vrijdag 14 oktober 2011

Een tijdje geleden heb ik een bericht gepost over de veranderingen die de site zou ondergaan. Inderdaad: een nieuwe lay-out, een ander logo, nieuwe pagina's. Paint My Life  Blond veranderd steeds meer in de site die ik voor ogen had, toen ik jullie inlichtte over de veranderingen. En bij veranderingen hoort natuurlijk... 


Een nieuwe naam! Inderdaad, PMLB paste niet meer bij mij. Ik was volwassener geworden, maar mijn site was blijven steken op een kinderlijker level. Vandaar dat ik er voor gekozen heb mijn site onder een nieuwe naam uit te brengen. Vanaf nu ben ik dus te vinden onder Sugarandshoes.blogspot.com 


Geïnspireerd op mijn schoenenverslaving, optimisme én de dagelijkse 12 centimeter extra ( Life is a little higher on a high heel shoe) heb ik dus voor de naam Sugar and Shoes gekozen. Meer weten over de site en de nieuwe instelling? Dan ga je naar de pagina ' Over de site'

Enne, de veranderingen zijn nog niet klaar. Ik heb nog véél meer ideeën in mijn hoofd, maar die zijn voor later ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten