woensdag 6 april 2011

Tumblr_liom8hiehv1qav75mo1_500_large

Het bovenstaande stukje tekst vind ik zo ontzettend waar, want het betrefd geloof ik ieder meisje. Of in ieder geval de meisjes die andere mensen als 'de bitch/de gemene' zien. Goed, aangezien het in het Engels is geschreven zal ik het even vertalen voor de gene die het niet zo goed begrijpen:


De waarheid is dat ik heel makkelijk jaloers wordt, want wat van mij is is van mij. Ik ben ontzetten koppig, zeg te vaak sorry. Ik laat het voorkomen alsof het me niet raakt, omdat ik me er te veel zorgen om maak. Ik analyseer de kleinste dingen en mogelijk kom ik over als een bitch, omdat ik mezelf wil beschermen.


Prachtig stukje tekst niet waar? Zelf vind ik bij dit soort dingen de Engelse versie altijd mooier, omdat het in het Nederlands vaak zo klef klinkt. Zelf kan ik me wel vinden in deze tekst, soms dan. Soms ook niet..

2 opmerkingen: