dinsdag 22 maart 2011

Update

Het is inmiddels lente, én al een hele lange tijd geleden dat ik gepost heb. Dat had ik jullie al laten weten - ik zou namelijk een tijdje niet schrijven in verband met school, en later door een jetlag- maar dit heeft iets langer geduurt dan ik had verwacht. Dit omdat ik het de afgelopen weken erg druk had met school. Ik had helemaal geen tijd voor mijzelf, laatstaan dat ik tijd had om te bloggen. Vandaar dat ik jullie een kleine update ga geven, en ik wil jullie laten weten dat ik het heel lief van jullie vind dat jullie blijven komen; ookal schrijf ik een poosje wat minder.


Wat is er gebeurt?
Op school was er de afgelopen periode erg veel stress rondom het niveau dat ik ga doen ( havo of vwo) en uiteindelijk zijn we hier uitgekomen. Ik ga namelijk havo doen, zodat ik ook meer tijd heb voor andere dingen. Bloggen, fotograveren etc. En het allergrootste, meest geweldige nieuws is dat ik bezig ben met mijn eigen merk op te zetten. Jap, je leest het goed. Mijn eigen modelabel: hoe gaaf is dat?

Vorig jaar heb ik namelijk al wat kleren en accessoires gemaakt voor school, onder het label SAM. Nu wil ik daar echter mee verder gaan, maar deze keer wil ik de meer commerciele kant van het ontwerpen opzoeken. Ik zal jullie hier goed van op de hoogte houden, zoals jullie van mij gewend zijn;)

En mijn vakantie:
Ik heb afgelopen week al een berichtje gepost over mijn vakantie naar Amerika, maar dit was niet uitgebreid omdat ik toen nog met een grote jetlag zat. Nu zal ik jullie hier van dus ook op de hoogte brengen, dit doe ik dag voor dag.

Vrijdag 4 maart:
Vandaag vroeg opgestaan om de laatste dingen voor de vakantie op te regelen én om mijn kamer op te ruimen. Ook moest ik mijn handbagage nog inpakken - blame on me- en daarna snel met de bus naar school. Dat was echt super heerlijk: ik heb het namelijk niet zo op fietsen.. Op school had ik nog een paar toetsen, en daarna twee 'tussen uren' omdat ik besloten had om niet naar gym te gaan. Tijdens deze twee uur ging ik met vriendinnetje Yara foto's maken. En dit was ont-zet-tend leuk en gezellig, tot ik mijn iPhone liet vallen. Ik natuurlijk als een gek op de knopjes duwen, en bleek het home knopje kapot te zijn. Gggrrg, flink balen dus. Om half drie was ik uit, en gingen we naar schiphol. De volgende dag zouden we gaan vliegen, op naar Amerika; de oceaan over! Kortom, erg spannend dus..

Meer update's komen later, want zo blijft er meer om te lezen;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten