maandag 28 maart 2011

Made by me!

Ik heb jullie al eens verteld - oke, heel erg vaak- dat ik later de mode in wil. En natuurlijk ben ik daar al veel mee bezig. Erg veel, want minstens de helft van mijn dag bestaat uit mode, kleding, mode en make-up. Redelijk veel dus, toegegeven. Maar ik kwam er achter dat ik jullie nog nooits iets heb laten zien van mijn eigen creatie's. Want dat zijn er veel, en vandaar dat ik deze vanaf nu regelmatig met jullie ga delen.

Dit zijn er dan drie, die ik in eerste instantie heb gemaakt voor mijn thema op school. Echter gaat dit niet door, dus ik heb ze ook niet verder uitgewerkt. Het zijn dus van die begin schetsen, dus verwacht er niet al te veel van.. Enjoy;)

Jap, eventjes je hoofd draaien!





















Dat was het weer voor deze week, aanstaande maandag heb ik weer nieuwe foto's online staan. Dan zal ik een uitgewerkte tekening laten zien, en dan merk je het verschil. Wat vond je ervan? Nog opmerkingen etc? Zet ze hieronder neer;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten