dinsdag 29 maart 2011

Grrgg...

Je kent ze wel, van die dagen dat je met het verkeerde been uit stapt. Alles lijkt fout te gaan en niets gaat zoals je eigenlijk wilt. Nou, die dagen heb ik eigenlijk redelijk vaak! Meestal laat dan echt alles uit mijn handen vallen, struikel ik regelmatig en het komt ook wel eens voor dat ik dan ergens vast zit. Natuurlijk zijn die dagen vervelend, maar meestal leveren ze wél ontzetend grappige verhalen op. Achteraf kan ik er dan vaak om lachen..

Vandaag is weer zo'n dag, alleen kan ik er nu nog niet om lachen. Want dit hele verkeerd uit bed stappen gaat me waarschijnlijk nog veel geld kosten. Goed, wat is er vandaag al gebeurd:

Ik ben op gestaan, en het eerste kwartier - toen ik nog in bed lag- ging het prima. Toen ik opstond begonnen te problemen echter: ik was bij Loes aan het logeren ( later volgt een verslag) en die slaapt dus op zolder. Dat was natuurlijk niet het probleem, ware het niet dat een zolder een schuin dak heeft. Jap, en wie stoot daar haar hoofd weer meerdere keren aan? Moi..

Tweede was op school, tijdens het eerste uurtje Spaans. Op de een of andere manier had ik me in mijn hoofd gehaald dat ik mijn iPhone maar eens aan moest gaan zetten. De baterij was namelijk leeg, en hij lag nu aan de oplader. Dus zo gezegd zo gedaan, maar dan krijg je het probleem. Ik heb namelijk én een toegangscode en een pincode. Je raad het dus al, ik toets drie keer de verkeerde code in.

Telefoon geblokkeerd. Naice. Maar, gelukkig heb ik een vodafona abbonement! Ik moet die puckcode dus op internet kunnen vinden. Dus laptop aan, en naar vodafone.nl. Eenmaal daar heeft het me wat zoekwerk gekost, maar uiteindelijk was ik bij de goede pagina. Je moest je postcode en je geboortedatum invoeren. EASY! Dat was tenminste wat ik dacht, want hij herkende mijn iPhone niet..

Nu is er net een mailtje naar Vodafone uit de deur gegaan, en ik kreeg meteen een mailtje terug. Erg netjes dus, ware het niet dat het een standaard mailtje was met 'bedankt voor je vraag, binnen vijf werkdagen krijg je antwoord' echt grrgg.. Dat wordt dus vijf dagen zonder bellen/sms'en.

Wat er vandaag nog gaat gebeuren weet ik niet, maar ik weet wel dat het veelbelovend begonnen is... We'll see.

EDIT: De puckcode heb ik inmiddels al gekregen.. Mijn vader had hem op zijn geboortedatum gezet, en als ik dan de mijne in probeer te voeren werkt dat niet helemaal..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten