zaterdag 5 februari 2011

Zoals jullie weten ben ik vandaag naar de opendag van het AMFI geweest; ik heb daar dus rondgekeken of deze school - inderdaad- iets voor mij was. Ik heb jullie een verslagje beloofd, en die gaat er ook zeker komen. Ik heb zelfs een filmpje ( een vlog) gemaakt, maar ik geloof dat ik hier geen filmpjes kan uploaden. Nou ja, dat kijk ik morgen wel. Ook heb ik dit weekeind mijn agenda een nieuwe cover gegeven, dus dit zien jullie morgen ook. Het verslagje schrijf en post ik morgen, ik ben nu namelijk helemaal kapot. Deze slimmerd hier is namelijk gister naar de efteling geweest - terwijl de fysio dit afraadde- en heeft toen halsbrekende, sportieve toeren uitgehaald. Ik hoop dus dat jullie hier begrip voor hebben, en tot morgen dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten