donderdag 24 februari 2011

Whoops, het spijt me echt heel erg. Ik kom er net achter dat ik al ruim een week niks geplaatst heb, en dat terwijl ik nog zo had beloofd om echt iedere dag te posten. Waarschijnlijk - als je zelf ook een blog hebt- snap je wel hoe het komt, je hebt soms van die dagen dat je niks kunt schrijven. Dat je bomvol ideeën zit, maar het niet uit je vingers komt. Erg vervelend dus, maar er valt niks aan te doen. De laatste week had ik dus zoiets. En normaal gesproken zorg ik dat ik voor deze situaties wat stukjes klaar heb staan, zodat jullie niet zonder hoeven te zitten. Maar, daar was ik al doorheen. Die had ik al opgebruikt. Daarom wil ik dus ook eventjes mijn exuses aanbieden, en voortaan zal ik het laten weten als ik een tijdje niet meer/minder ga posten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten