maandag 14 februari 2011

Vlogging the dutch fashon cow.

Eindelijk is het zo ver! Ik kan jullie vanavond- of morgenochtend- met trots mijn eerste vlog laten zien. Je weet waarschijnlijk nog wel dat ik vertelde dat ik op blogger geen filmpjes kon uploaden? Nou met hulp van Yara ( http://www.yaraannisa.blogspot.com/) ben ik er nu uit. Ik moest gewoon even mijn blogger op de nieuwste instellingen zetten. Zo simpel als wat dus…


Vanmiddag ga ik na school eventjes naar de stad, en dan zullen Yara en ik een kort filmpje voor jullie opnemen. Omdat dit plan spontaan aan kwam waaien is dit dan wel met mijn iPhone gefilmd, maar dat mag de pret niet drukken. Als het ons lukt, en we het leuk vinden om te doen, dan zullen jullie vaker vlogs zien verschijnen. Van mij apart, van mij en Yara, van mij en Loes; kortom veel vlogs dus. Ik ben erg benieuwd naar het maken van een vlog, en jullie zullen snel het resultaat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten