maandag 14 februari 2011

350!

Afgelopen vrijdag was het zo ver, mijn blog haalde de 350 bezoekers in een maand. En aangezien de maand nog maar 12 dagen bezig was, betekende dit dus dat ik ongeveer 33 bezoekers per dag had. Wat dus redelijk veel is, als je bedenkt dat deze steeds verder oplopen. Anyway, ik ben trots op het bereiken van dit aantal, en zoals beloofd heb ik ook nog iets voor jullie als bedankje. Als bedankje voor het lezen van mijn posts, voor het bekijken van mijn blog, het volgen en promoten. Gewoon weg, bedankt. Onder dit artikel kun je dus reageren, en iedereen die hier een reactie heef geplaatst maakt kans om te winnen. Ik neem het pakketje uit Amerika mee, dus ik verwacht dat ik deze na de carnavalsvakantie op kan sturen. Misschien dat ik meerdere pakketjes verstuur, aangezien ik in maart een jaar besta, maar dat laat ik jullie dan nog weten. Er is echter een maar: ik wil jullie namelijk vragen om bij je berichtje een slogan voor The Dutch Fashion Cow te plaatsen. Ik ben namelijk bezig met het bedenken van een nieuwe slogan/ondertitel, en dit wil niet lukken. Ik zou het dus erg fijn vinden als jullie mee helpen én je maakt hierdoor meer kans.




  • Reageer maar 1 keer, met meerdere keren heb je geen grotere kans!
  • Wees creatief, en steel dus niet de slogan die iemand anders al bedacht heeft;)
  • Blijf The Dutch Fashion Cow volgen, maar dat deed je natuurlijk al...

2 opmerkingen:

  1. Joechei, Yara die is blij! Ik ga nu lekker de eerste reactie plaatsen dus NIEMAND steelt Yara's slogan! (a') Hier komt ie:
    Moehoeee het is de nederlandse mode koee
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik doe ook lekker mee! Het enige wat ik kon bedenken was 'Moo moo, put on your fashionable shoe!' xD

    x

    BeantwoordenVerwijderen