vrijdag 11 februari 2011

vier, drie, twee, één...

Nog vier bezoekers te gaan, en dan zit ik op de 350. De driehonderdenvijftig, de treehunderdandfifty hoe je het ook wilt noemen. Maar, dan heb ik dus mijn doel bereikt voor deze maand. Zoals je eergister kon lezen wilde ik deze maand de 350 halen, en als dit ging lukken dan zou ik een verassing onder jullie verloten. Inmiddels heb ik al besloten wát de verassing wordt, maar dit houd ik nog even geheim. Ik wil jullie dus bedanken voor het bezoeken van mijn blog, en jullie vragen om reclame te blijven maken. Natuurlijk ben ik hartstikke trots op wat ik deze maand heb bereikt ( en de maand is pas net begonnen) maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat het zo goed blijft gaan! Als ik de 350 heb bereikt, zal ik een artikel plaatsen en iedereen die op dát artikel reageert maakt kans. Ben er dus snel bij, want je hebt dan ( na het plaatsen van het 350-behaald bericht) nog 1 dag de tijd om mee te doen voor deze verassing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten