donderdag 20 januari 2011

Home Sweet Home

Huizen... Ieder huis is anders, heeft zijn eigen stijl en charme. Allemaal zien ze er anders uit, en zijn ze anders in gericht. Dat is natuurlijk logisch, want de mensen die er in wonen zijn weer anders als de mensen die in het huis ernaast wonen. Men zegt dus ook niets voor niets smaken verschillen! Maar soms dan kom je een huis tegen - in het echt of op Internet- waar je op slag verlieft op bent. Dit huis zou je dan het liefst de jouwe maken, en je zou zo je koffers pakken om er in te gaan wonen. Ik heb het dus over droomhuizen, iedereen heeft er een - of meerdere- zelfs ik. Vandaag laat ik jullie dus mijn droomhuis zien!



Jep, pink pinker pinkst. Zoals je ziet is dit paleisje lekker roze, en dit is voor mij een must. Roze is mijn lievelingskleur, en ik heb dan ook het liefst een roze huisje als ik groot ben. Ook staat hier in schijnende letters 'Welcome to my dream house' iets wat ik dus erg origineel vind én bovendien veel mooier dan die welcome-deurmatten. Niet dat ik daar iets tegen heb hoor, maar dit is gewoon veel meer mij. En dan dat zwembad, mooi verlicht en lekker groot.



Ook op de kamers was ik op slag verliefd: precies zoals mijn barbiehuis van vroeger. Met het zelfde oog voor detail - inclusief de vierkante vormen- en kleuren. Heerlijk vind ik dit, als je mij als klein kind vroeg waar ik wilde gaan wonen als ik 'groot'was dan kreeg je standaard als antwoord " in het huis van Barbie" dus je kunt je wel voorstellen dat ik helemaal blij was toen ik deze woonkamer zag. Prachtig ook hoe het roze steeds terug komt!



En dan de slaapkamer, die gordijnen de lamp, het dekbed en de kleur. Moet ik nog meer zeggen? Alleen de spiegel vind ik een minpuntje, die had veel groter en opvallender gemogen. Een beetje zoals de spiegel van London bij Zac%Cody;) En ja, dan moet 'ie ook praten..

De auto die bij dit huis hoort vind ik echter wat minder, ja natuurlijk vind ik de kleur geweldig. Maar als je dan toch een roze auto neemt, dan vind ik dat het een roze Hummer moet zijn. Ik zal maar niet vertellen waarom - de gene die de film moordwijven hebben gezien weten waarschijnlijk wel waar ik op doel- dus laten we het maar houden op dat ik weg ben van Hummers!


De auto die bij het huis hoort


En de roze Hummer

Goed, ik geloof dat ik begin te snappen waarom ik Barbie genoemd wordt,dit huis is namelijk gemaakt voor het feest voor Barbie's 50ste verjaardag . En eerlijk is eerlijk: ik ben het er ook wel mee eens. En hoewel ik dit huis helemaal geweldig vind, geloof ik dat ik later maar een man moet vinden die van roze houd. Anders zal het toch een 'normaal' huis worden ben ik bang... En jij? Heb jij een droomhuis, of ben je daar niet mee bezig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten