maandag 3 januari 2011

All American...





Amerika, iedereen kent het wel en iedereen heeft er een bepaald beeld bij. Iedereen heeft er een mening over, en veel mensen dromen er van om naar Amerika te gaan. Vroeger was dit land het beloofde land, en onze voorouders trokken massaal naar Amerika, en - je raad het al- ik ga het zelfde doen. In maart - 3 maart om precies te zijn- ga ik de oceaan over.


Waar ga ik heen:
Goed, Amerika is groot; heeeeeeel groot. Er zijn dus veel staten waar ik heen zou kunnen gaan, maar we hebben besloten om naar Orlando te gaan. Dit hebben we gekozen omdat hier een paar beroemde pretparken zijn ( Disney land, Water Mania, Movie World etc.) en hier dus veel te doen is. Aangezien we een weekje gaan, zijn deze pretparken dus ideaal, en we gaan dan ook naar een plaats die bij al deze parken in de buurt ligt. En het is geworden - tromgeroffel-.... Kissime!!!
Ik vond vooral de naam erg lief, en omdat ik deze stad al 'kende'van Op zoek naar Mr. Right van Belinda Jones. Dit boek gaat dus sowieso mee in mijn koffer!

Hoe gaan ik er heen?
Nou, dat is simpel: ik ga lopend:D Haha nee hoor, we gaan lekker met vliegtuig. We vertrekken op Schiphol op zaterdag ochtend ( dat word dus lekker in het donker thuis weg gaan) en dan zijn we om 2 uur 's middags - lokale tijd- in Chicago. Vanaf Chicago nemen we een binnenlandse vlucht naar Orlando; en vanaf dat vliegveld rijden we met de auto naar het hotel toe. Omdat onze auto helaas in NL blijft, hebben we een auto gehuurd; een Jeep! Een lekker al American auto, waar ik en broertjelief dus heel blij mee waren.

De komende weken zal ik jullie regelmatig updates geven, en dingen laten zien over mijn Amerika trip. Ga jij zelf ook nog op vakantie? Ga jij lekker carnavallen of juist heerlijk relaxen? Laat het hier onder weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten