maandag 27 december 2010

Wardrobe

Ik weet het - ik zou eigenlijk niks meer posten- maar ik kon het niet laten. Aangezien broertjelief zijn laptop meeheeft genomen heb ik hem eventjes ingepikt om jullie op deze 3e kerstdag toch een berichtje te geven. Deze keer gaat het over kledingkasten, in het algemeen; maar in het bijzonder die van mij. Mijn kamertje bevind zich namelijk op zolder en mijn kledingkasten zitten dan ook in het schot. Ja dit betekend dat ik heel veel ruimte heb; maar deze ruimte is heel onhandig. Vandaar dat ik heb besloten om als ik terug ben mijn kasten op te gaan ruimen. Want eerlijk is eerlijk; ik denk dat ik meer als de helft niet meer aantrek.

Waarom doe ik dit?
Ik merk dat ik me al een tijdje aan het ergeren ben aan mijn propvolle kasten, zo kan ik er bijvoorbeeld niks meer in terug vinden en is het - om het eventjes netjes te zeggen- een grote piepzooi- ik ben dus ook regelmatig mijn lievelings kleren kwijt... En dat is dus alles behalve fijn. Waarschijnlijk ken je het gevoel wel dat je juist dat ene topje aan moet omdat je je daar zeker in voelt. En wat gebeurt er dan? Juist je kunt het niet vinden...
Natuurlijk is er ook een reden waarom ik dit juist nu ga doen: want een nieuw jaar betekend meestal een frisse start. en ik wilde dit jaar beginnen met een opgeruimde kledingkast.


Wat ga ik doen?
Voor de gene die de film sex and the city hebben gezien zullen waarschijnlijk al snappen waar ik heen wil, maar voor de gene die deze film nog niet hebben gekeken: Ik ga mijn lieftallige nicht en buurmeisje een dagje opeisen voor een kledingpassessie. Ik ga ze dan al mijn kledingstukjes showen; en deze twee gaan hun ongezouten mening met mij delen. Hierna ga ik de kleding dus in drie groepen indelen. 1. Geweldig 2. Over een poosje nog eens kijken en 3. Weggooien.Als ik hiermee klaar ben heb ik dus een lege kledingkast, en dit betekent dus: winkelen!

Goed, zoals jullie weten ben ik op het moment op vakantie en kan ik jullie dus geen foto's geven van mijn overvolle klerenparadijs: maar ze gaan er komen dat beloof ik. Ook ga ik jullie een update geven van hoe mijn clean-up is gegaan. En ik zal morgen nog wat foto's posten van de spullen die ik voor dit weekje weg mee heb genomen. En het is veel, geloof me. Want ik zou ik niet zijn als ik me had gehouden aan de 6 setjes die ik mee mocht nemen..


Nou dudettes ( en dude's misschien) dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie hebben genoten van de feestdagen, en nog een fijne 3e kerstdag voor de kleine 1,5 uur die er nog van over is.

2 opmerkingen:

  1. 1. warderobe = wardrobe
    2. in gepikt = ingepikt
    3. aandoe = aan trek
    4. lievelings stukken (?) = lievelingsstukken
    5. kledingtopje??
    6. de gene = degene (en voor kun je weglaten)
    7. SATC #1
    8. weg gooien = weggooien
    9. betekend = betekent
    10. clean up = clean-up

    en Lifestyl is Lifestyle

    Je slordigheid is erg zonde van de leuke stukjes die je typt, sorry als je dyslexie hebt maar ik denk het niet, want als je gewoon iets langer naar de woorden zou kijken zou je het kunnen zien...

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ anoniem
    Haha, nee hoor. Je hebt gelijk; ik ben inderdaad nogal slordig. Bedankt dat je de foutjes hebt aangewezen, en ik zal er in het vervolg op letten;)

    BeantwoordenVerwijderen