zaterdag 24 september 2011

UNDER CONSTRUCTIONS!

Zoals je hebt gemerkt heb ik - bijna- een half jaar lang geen berichten meer gepost. Dat kan twee redenen hebben, of ik was zó zwaar geblesseerd dat ik zélfs mijn vingertoppen niet meer kon bewegen. Of de drive was weg. Nou ben ik wel wat onhandig aangelegd,  maar - gelukkig- was ik niet van head to toe in gips gestoken. Het was namelijk de tweede optie, mijn - omgikwileenberichtpostenenwelnu- drive was weg. Waarom? Dat zal ik jullie nu uitleggen.

Ik heb zacht uitgedrukt een hekel aan de '13 in een dozijn' mentaliteit, die ik in ons landje vaak terug vind. Natuurlijk is het makkelijker om te doen wat een ander doet. Dat begrijp ik, echt. En het kan ook eng/spannend zijn om eens iets anders te doen. Je valt op. Je bent niet zoals de rest, en dus ben je 'raar' of 'apart'. In het meest gunstige geval ben je 'bijzonder' of 'uniek'. Zelf ben ik absoluut geen kudde iemand. Zoals gezongen wordt in jij bent zo:  "is zwart de mode draag jij wit". Dát is typisch mij.

Natuurlijk loop -zelfs- ik er niet zo exentriek bij als ik af en toe zou willen, dat past inderdaad niet in onze nuchtere cultuur. Echter heb ik wel mijn eigen mark, mijn kenmerken. Die heb ik natuurlijk ook in mijn stukjes verwerkt, maar ik raakte het kwijt. Ik las op een gegeven moment zoveel andere stukken, andere manieren van schrijven. Andere onderwerpen en ga zo maar door. Mijn eigen blogger-indentiteit - zal ik het maar even noemen- was weg. Vandaar dat ik een time-out heb genomen, waar ik inderdaad niks over heb gezegd.

I'm sorry guys, maar nu ben ik terug. Voorgoed. Er gaan wat kleine dingen veranderen deze week. De lay-out, het logo. Natuurlijk zal alles - nu wél- 100% mij zijn, dus ik ben benieuwd wat iedereen ervan gaat vinden. Nu ga ik toch écht slapen, wil ik morgen fit genoeg zijn om mijn - volle- agenda af te werken. Enne, morgen. Rond een uur of drie... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten