zondag 8 mei 2011

TDFC is back

Jep, je leest het goed. De afgelopen maand heb ik - vrijwel- niet-bloggend door gebracht. Ik heb al mijn tijd gestopt in school, school, de manege en dat ge-wel-dige paardje. Natuurlijk heb ik me - dankzij mijn drukke schema- geen moment verveeld. Ik was altijd in de weer, en had bijna geen tijd om even een momentje te gaan zitten ( Savannah, ga je ook nog aan school werken?!? Ja, máám) en dus ontbrak die tijd voor mijzelf.

Nmlazlbrz3y_large





















Goed, die tijd zou ik natuurlijk op verschillende manieren kunnen maken, maar om heel eerlijk te zijn: I've mist you guys. En ik miste het bloggen. Op de een of andere manier geeft het namelijk echt voldoening om een stuk tekst op je blog te zien staan waar je écht hard aan gewerkt hebt, of waar je ontzettend trots op bent. Ja, nu weet ik dat je misschien denkt ' Goh, en wanneer gaat ze opnieuw stoppen?' maar de waarheid is dat ik dat niet kan bevestigen/ontkennen. Ik neem dingen namelijk graag zoals ze gaan, máár wat ik echter wel kan beloven is dat je weer veel nieuwe artikelen gaat lezen; zoals je van mij gewend bent;)

Hoe ga ik dit dan in mijn drukke schema inpassen? Heel simpel, ik ga er geen andere dingen voor laten vallen. School zou niet mogen omdat ik nog leerplichtig ben, en Nick ga ik niet laten vallen omdat ik gewoon weg ontzettend gelukkig wordt van dat beestje. Wat ik wél ga doen is een blogschema maken, zodat jullie op een vaste dag en tijd een bepaald artikel kunnen verwachten. Dit doe ik omdat it voor mij een beetje orde schept, en omdat zo de momenten die ik heb vol kan benutten. Natuurlijk zijn er ook dagen waarop ik echt geen tijd heb.. Voorbeeldje: Op maandag ben ik op half 3 uit, dus om 3 uur thuis. Om kwart over 3 heb ik bijles tot kwart over 4. Dan heb ik een kwartiertje om te eten, want om half 5 moet ik weg. Dan heb ik een uurtje om lekker te frutten/tutten met Nicky, en daarna moet ik lessen/zelf les geven.

Op zulke dagen zal je dus een kort artikel krijgen, en de dag daarna zullen er meerdere artikelen verschijnen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben, en het is fijn om weer terug te zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten