maandag 16 mei 2011

Made by me!

I love to design, moge dat duidelijk zijn. Dit is iets waar ik bijna dagelijks mee bezig ben: ik eet, slaap, droom, adem mode en hier hoort natuurlijk ook het zelf ontwerpen bij. Natuurlijk zijn mijn 'ontwerpen' nog niet van profesioneel niveau, maar aangezien ik binnenkort een cursus design ga starten, neem ik aan dat ze dit wel worden. Goed, wat heb ik voor jullie? Een rokje, jurkje, een pump en een zonnebril.


Mocht je je afvragen wat ik zoal op school doe? Hier heb je het antwoord, de pump hieronder is het eindresultaat van een wiskunde uur aka niks doen uur. Whoops, niet erg netjes van mij hea? Maar zo ontzettend waar. Deze pump is er een met bandjes, en twee bloemen!
















 En een bijpassend rokje en jurkje. Bijde moeten worden 'gemaakt' van glanszijde, en de zwarte details zijn van.. God, ik zou de naam niet meer weten.. Slecht he? Nouja, laten we het dan maar op katoen/satijn houden.



En hier iets wat ik voor mijn nichtje heb gemaakt. Een zonnebril met een 'elfjesvleugel' aan de ene kant, en aan de andere kant zit zoals je kan zien niks. De zonnebril is paars/blauw gekleurd, maar de glazen zijn mat wit.               

Dat was het weer voor vandaag, en ik zal binennkort weer mijn ontwerpen aan jullie laten zien!                



Geen opmerkingen:

Een reactie posten