vrijdag 15 april 2011

That smell reminds me off something..

Geuren spelen een belangrijke rol in ons leven. Je stemming kan er door veranderen, je kunt er energiek van worden of juist erg down, je kunt erdoor terug denken aan een fijn moment en door geur kun je proeven. Noem het maar op, of geur heeft er mee te maken. Erg bijzonder dus, en soms heb je geuren die je altijd bij je wilt blijven houden, omdat ze je bijvoorbeeld herinneren aan een fijn moment. Dit is echter heel erg moeilijk -zou je denken- maar het merk Demeter heeft bewezen dat dit niet zo is.

Op deze site kun je de luchtjes, zeepsjes, body-splashes en zels badschuim van dit merk bestellen. En ik beloof je dat dit zeker de moeite waard is, er zit namelijk voor iedereen wel een luchtje bij. Houd je van zoete, frisse geurtjes? Dan is de jelly-bean lijn misschien wel iets voor jou. Deze zijn namelijk - zoals de naam al verraad- geinspireerd op de originele jelly Bean.  Ben je dol op koken? Dan is er het cakebeslag parfum. Of ben jij meer een echte voetbal-chick? Die niet van het veld af is te slaan? Ook voor deze meiden heeft Demeter een passend parfum - of eerlijk gezegd twee- gras, en modder. Persoonlijk loop ik niet echt warm voor deze twee geuren, maar ieder haar smaak. Of beter gezegt: lucht;)

Welke parfums wil ik dan wél hebben?
Pff, in principe wil ik ze allemaal wel hebben. Gewoon, om te weten hoe ze dingen zoals Tomaat, Zand en lijkschouwing(!) hebben verwerkt. Maar, omdat ik weet dat ik deze toch nooit opdoe, heb ik mijn lijstje weten te beperken tot 6. Zes parfums voor 10 dollar per stuk. Wat dus heel erg mee valt, zelfs als je de 40 dollar verzend kosten erbij telt. Een koopje dus! Regen, Sneeuw, Donderstorm, Verjaardagstaart, Brownie en Créme Brulee gaan in mijn winkelmandje. Hieronder heb ik de parfums bij elkaar gezet, dus scroll snel verder.


Mh, ik verheug me nu al op het gebruiken van deze luchtjes. Wat ik me echter wel afvraag: is er iemand van jullie die parfums als tomaat, zand of zoute lucht zou gebruiken? Want met name die laatste doet me denken aan een niet zo aangenaam - zweet- luchtje..

1 opmerking:

  1. Ik denk dat die naar zee ruikt!
    Ik zou er best een paar willen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen