dinsdag 5 april 2011

5 dingen..

Zoals ik in mijn vorige vijf dingen al belooft had, zou ik deze keer met vijf nieuwe dingen komen. Bij 5 dingen... Laat ik iedere week vijf nieuwe dingen zien, en iedere keer zijn dit dus vijf andere dingen. Deze keer is het mijn vijf items to buy list. Dit omdat er net een nieuwe maand is begonnen, en ik dus weer geld heb om uit te geven. Hier volgen de vijf dingen die ik in april nog moet gaan kopen, in willekeurige volgorde.

1. flared jeans
2. bruin iPhone hoesje.
Zoals jullie misschien wel weten, heb ik een grote vooraad met iPhone hoesjes. Waarom? Omdat ik mijn iPhone als mijn Siameese tweeling zie, waar ik ben is mijn iPhone en omgekeerd. En natuurlijk kán het niet zo zijn dat de ene helft van de tweeling dagelijks van outfit veranderd en de andere helft weken in de zelfde outfit loopt.. Een bruine staat op mijn wishlist omdat ik deze nog niet heb, en het dus leuk is om te kopen. Binnenkort kunnen jullie dan ook een post verwachten met mijn 'iPhone-covers stash' zoals ik het maar even heb genoemd.

3. grijze tas
Ik hád dus een ontzettend fijne bruine tas van de Zara. Gekocht op vakantie, voor de redelijke prijs van 60 euro. Maar, van deze tas heb ik - na een half jaar trouwe dienst- afscheid genomen. Dit omdat mijn flesje ranja had gelekt, en ik dus écht geen zin heb om met een plakkerige tas te gaan lopen. Deze keer ga ik dus voor een grijze omdat ik redelijk veel grijze kleren heb.

4. roze pumps
The Dutch Fashion Cow is addicted to pink ( ook hier krijgen jullie nog een post over) en dus kan een paar roze pumps niet in haar kast ontbreken. Natuurlijk heb ik al roze schoenen; All Stars, Ballerina's, slippers en ga zo maar door.. Een echt paar, barbieroze, hakken ontbreekt echter nog. Ik heb echter wel een paar roze/oranje pumps, maar ik moét nog een paar knalroze hebben.

5. nieuwe paardrijbroek.
Ik heb twee dingen waar ik voor leef, waar ik helemaal weg van ben: mode en mijn sport. Paardrijden. Ge-wel-dig. Niets vind ik leuker om te doen, nergens kan ik mijn hoofd beter mee leeg maken. Ik zou ik niet zijn als - ook dit- niet in stijl ging, dus hijs ik me iedere week twee keer in mijn überstylische rijbroek. Deze begint echter haar kleur te verliezen, en is aan vervanging toe.

Dit was dan weer de vijf dingen voor deze week, en volgende week gaat dit over het volgende: 5 dingen die ik dit jaar nog wil bereiken. Hiermee ga ik dus een beetje door op de trend van mijn school. Dit zou dus heel makkelijk moeten worden, ware het niet dat ik minstens 20 dingen heb die ik nog wil doen. Al nieuwsgierig? Hellaas, je moet nog tot volgende week dinsdag wachten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten