woensdag 2 maart 2011

Picture my life

Op een dag neem ik heel vele foto's. Van dingen die ik wil onthouden, die ik mooi vind, die me interesseren enzovoort. Natuurlijk zitten er ook veel onzin foto's bij, die ik gelijk na het nemen weer weg gooi. Echter zitten er ook hele leuke bij, die me herinneren aan speciale momenten. Dit zijn foto's die ik het liefste in zou lijsten, én deze deel ik nu met jullie. Bij sommige foto's zal ik ook toelichting geven!




Dit is mijn eerste iPhone case, een witte. Deze heb ik gekocht in Drenthe, en ik was er heel erg trots op. Dit was dus een moment dat ik wil bewaren, maar helaas heb ik toen geen foto genomen, dus vandaar een plaatje dat ik later heb geschoten.

Juist. Een niet zo smakkelijke foto, en ik zal maar niet vertellen wat het écht is. In ieder geval, dit was een hele leerzame dag. We zijn met school dus naar dit museum geweest genaamd Body World. Eigenlijk is dit iets wat ik het liefst uit mijn geheugen zou willen wissen, maar achter af ben ik heel erg blij geweest met deze kans.


Dit is de parkeergarage onder de Amsterdam Arena. Deze foto maakte ik 's ochtends toen we aankwamen. Dit was op de dag dat ik samen met mijn vader naar de opendag van het AMFI ging. Een geweldige, geslaagde dag! Vandaar dus dat deze foto niet mag ontbreken in het rijtje.


Dit was op het feestje van vriendinnetje Loes waar ik jullie laatst over vertelde. We waren toen naar een moestuintje gegaan dat achter haar huis lag, en speelde daar een griezelfilm na. De inspiratie voor dat idee was deze foto.


Een muffin verhaal geschreven door vriendin Yara. Het is bij ons op school een gewoonte om een verhaaltje achter te laten op iemands laptop als die gene weg is - jap, en ik ben hem begonnen. Maar aangezien ik op dat moment in een schrift schreef werd daar een bericht achter gelaten.



100 dingen die we nog moeten doen voor het einde van de middelbare school. Dit is een lijst die ik met Yara en Loes heb gemaakt, en laatst was het zo ver: het eerste ding van de lijst moest gedaan worden. En na even overleggen besloten we te beginnen met chocoladevla drinken. Hier schenken we de vla in bekers.




Mh, deze foto is not so charming, maar wel een hele mooie herinnering. Dit was tijdens een dagje efteling, en ik wilde weten of mijn haar niet helemaal verwaaid was. Antwoord, jawel.. Maar dat mocht de pret niet drukken.



Eerste dagje buiten zitten in de pauze van 2011. Dit heeft verder geen toelichting nodig.



Paardrijden is iets wat ik ontzettend graag doe, en het is dus ook een van mijn grootste hobby's. Hier zie je het paard waar ik altijd op rijd, genaamd Pinto. Wat trouwens Boon betekend in het Spaans, grappig he? Op het moment is Pint een beetje ziek, en dus kijk ik vaag - en graag- naar deze foto, hopend dat hij weer beter wordt.



Ik ben dol op de Franse Taal. Ik vind het ontzettend leuk om te praten en mooi om te schrijven, al die streepjes en hoedjes: i love it! Vandaag had ik een Franse toets, en ik besloot om op het laatste moment nog eventjes te gaan leren. Met dank aan Yara en haar leerbriefjes - onder andere - is de toets heel goed gegaan. Dus tijdens een heel leuk uur, heb ik blijkbaar toch wat geleerd




Geen opmerkingen:

Een reactie posten