vrijdag 4 maart 2011

Concentratie vermogen..

Concentreren, nadenken, werken, opdrachten, beoordeling. Zomaar een paar woorden waar ik niet zo dol op ben. Waarom? Omdat ik het ontzettend moeilijk vind om me te concentreren op iets. Op een onderwerp. Laat mij 5 dingen tegelijk doen, en ik krijg ze alle vijf op tijd af. En goed, met veel plezier. Maar op het moment dat er maar een ding is dat ik kan doen, dan is mijn concentratie weg. Als sneeuw voor de zon. En natuurlijk is dat niet handig, maar wat doe ik eraan? Niks. Ik moet er me om leren gaan, dus daarom vandaag wat dingen die ik wél leuk vind om te doen!

Make-up!

Iets waar ik dagelijks mee bezig ben, is het op maken van/ en het gebruiken van. Ik hou van make-up, en ben daar eigenlijk ook best trots op. Want, wat is er leuker dan er mooi uit zien? Niks toch, en waarom zou je daar de natuur niet een handje bij helpen?

Frans!
Zoals ik al eerder door liet schemeren ben ik dól op de Franse taal. Jep, een heel klein beetje geeky, maar het is wel zo. Bijna alle mode vaktermen komen namelijk uit het Frans, dus vandaar dat ik helemaal weg ben van deze taal. Dit is dan ook - naast het kunstvak Arts- een van de weinige vakken waar ik me wél op kan concentreren.

En last but not least... MODE!
Hoe kan het ook anders, met een mode blog moet je wel van mode houden. En ik hou er van. Wat zeg ik je, mode is mijn leven;) Ik ben er ieder moment van de dag mee bezig, en droom zelfs over mega grote sale's die er gehouden worden. Dit is dus iets waar ik nooit genoeg van ga krijgen, vandaar dat dit ook mijn toekomst is.

Dit was het weer voor vandaag, en kun jij je wel goed concentreren? Of heb je ook van die dingen die je echt niet interesseren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten