donderdag 31 maart 2011

Chino!!

Eventjes een heel snel berichtje voor ik van les ga wisselen. Ik weet het; eigenlijk zou ik dit niet moeten doen onder schooltijd. Maar, ik vind dit belangrijker dan het afmaken van mijn schoolwerk. Twee weken geleden heb ik namelijk mijn nieuwe Chino gekocht. Mijn oude was na een jaar van trouwe dienst gesneuveld en dus was het tijd voor een nieuwe. En dat was een crime, of de plooien vielen niet mooi, of ik had er te lange benen voor óf ik vond de kleur mooi genoeg..

Vandaag is het dus eindelijk tijd om mijn nieuwe broek aan jullie te showen. Dit is hem dan, gekocht bij de C&A. Wat dus echt een wonder is, aangezien ik daar normaal nooit kan slagen. Dit schatje was ook nog eens in de aanbieding voor 15 euro, dus ik nam hem mee. Hier heb ik hem gecombineerd met mijn roze shirtje uit Maleisie en mijn - op de foto niet zichbare- Hello Kitty gympjes, ook uit Maleisie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten