woensdag 19 januari 2011

UPDATE!

Zoals jullie weten ben ik niet zo handig met de computer *kuch* zwak uitgedrukt* kuch* dus het heeft een tijdje geduurd voor ik er achter kwam hoe ik het beginplaatje van mijn blog kon veranderen. Jep; die met Mysterie Mascara erop. En aangezien ik het nogal raar vond als de naam van mijn blog niet klopte met de naam op het plaatje heb ik de naam nog niet veranderd.

Nou heb ik net met behulp van vriendinnetje Yara het oude plaatje verwijderd, en het nieuwe plaatje geplaatst. Vanaf nu is het dus een feit: mijn blog heet vanaf nu The Dutch fashion cowJe kunt me dus voortaan onder Thedutchfashioncow.blogspot.com vinden. En bij deze wil ik iedereen die mijn blog leest en bezoekt nog eens bedanken. Want zonder jullie zou het een stuk minder leuk zijn om te posten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten