zondag 19 december 2010

Kerstoutfit

Iets waar ik me maanden van te voren - oke, groot overdrijvings gehalte- al mee bezig kan houden is mijn outfit voor in december. DE outfit die ik ga dragen tijdens de feestdagen, tijdens de kerstfeestjes/dineetjes en tijdens het schoolfeest. Zoals je ziet moet deze outfit voor veel gelegenheden kunnen, en dat is dan ook de reden waarom ik hier zo veel mee bezig ben!





Afgelopen vrijdag ging ik dus ook naar de stad met vriendinnetje Loes, en wij besloten om niet naar huis te gaan voordat we de ultieme kerstoutfit hadden geshopt. En het moest - instructies van thuis uit- iets zijn wat je ook na kerst en oud en nieuw vaker aan zou doen, een hele klus... Dus om half 12 zat ik vol goede moed ( en een gevulde portemonnee) in de trein opweg naar de stad. Eenmaal daar aangekomen gingen we gelijk allerlei winkels in, van goedkoop tot duur en van vintage tot massaproductie. En - je raad het waarschijnlijk al- mijn hele outfit komt gewoon van de H&M. We wilde namelijk het zelfde jurkje hebben, en daar liepen we tegen de perfecte LBD aan.

Goed, dat was het voor vandaag; ik heb me namelijk opgeofferd om een spelletje mee te doen met broertje lief.. Morgen of overmorgen post ik de foto's voor jullie, en voor nu de vraag: Koop jij je kerstoutfit ook bij een winkelketen, of heb je liever iets exlusiefs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten