donderdag 9 september 2010

Guess what?

I've just order my first Guess bag! Jeeeej, ik hoop zo dat het de perfecte tas voor mij is, want die heb ik nog steeds niet gevonden - shame on me- en ik vind het nu echt tijd worden om mijn perfecte tas te vinden.

Het probleem dat ik met tassen heb is mijn neiging om altijd te veel spulletjes in mijn tas te stoppen waardoor er haakjes in de rits komen. En je raad het al: dan gaat ie kapot en koop ik balend een nieuwe tas...

Mijn lieve mamatje heeft altijd het zelfde probleem gehad, tot dat ze een Guess tas kocht, zo'n drie jaar geleden. En je gelooft het nooit, die heeft ze nu nog!
Dus toen vond ik dat ik misschien ook maar eens wat meer geld aan een goede tas uit moest gaan geven i.p.v. weinig geld aan een tas die ik om de drie weken kan vervangen.

Dit is hem dan:



Als het goed is komt ie over twee weken binnen, dus dan lees je een review.
Wat vinden jullie van mijn tas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten