woensdag 21 april 2010

ik ga op vakantie en ik neem mee....

Het is weer bijna zo ver, het is over een weekje vakantie! En zoals ons meiden betaamd hebben we nu al de vakantie-stress want wat moeten we meenemen en hoe pakken we het in, wat past bij wat en wat is praktisch?

haha om jullie wat inspiratie te geven, geef ik jullie bij deze mijn basislijstje, welke ik dus iedere vakantie weer gebruik om te pakken. Dit om te voorkomen dat ik te veel mee neem, of belangrijke dingen ga vergeten...

Mijn lijstje, op de stippellijntjes vul je het gene in wat van toepassing is

Vakantieland:.......
Weertype......
Aantal dagen/weken:......
Kleding:
... Spijkerbroeken ( lange&korte)
... Hemdjes
... Shirtjes met lange mouwen
... T-shirts
... Rokjes
... Laarzen
... Gympen
... Slippers/ballerina's
... Pumps

Make-up en dergelijke:
Mascara
Lipgloss
Lippenstift
Lipbalsem
Foundation
Basic poeder
Finishing spray/poeder
Concealer
Haarelastiekjes/haarbanden
Haarlak&mousse
Shampoo
Creméspoeling&evt. haarmasker
Tandenborstel&Tandenpasta
Deo& parfum

Veel succes met inpakken, en een fijne vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten