zaterdag 20 maart 2010

Straighten!

heey,

heb je dat ook wel eens, dat je haar net niet zit zoals je wil? Dat je je hoofd eigenlijk kaal zou willen scheren en een pruik zou willen nemen? nou dat gevoel ken ik ook. Daar heb ik namelijk een perfecte oplossing voor gevonden: straighten.

het vervelende van mijn haar is namelijk dat het tussen krul en stijl inzit. ik heb tot halvervege mijn hoof stijl, daarna een centimeter of 10/15 slag en onderaan krul. Opzich wel mooi, als het goed zit. wat nou bijna nooit het geval is...

Ik was dus op internet aan het rondneuzen en toen las ik over straighten, dit is het stijl maken van je haren, en dit zou volgens de kappers twee tot drie maanden moeten blijven zitten. Ik heb dus ook ervaringen gelezen van mensen die hun haar hebben laten straighten en dit zeggen dat het wel 1 tot twee jaar duurt voordat je haar weer terug is naar wat het vroeger was, geweldig dus!

een minpuntje is echter dat je er wel dik haar voor moet hebben, er vallen namelijk nog wat haren uit. Wel schijnt het minder schadelijk te zijn dan permanenten het wordt namelijk met een andere stof gedaan. Stel je eens voor: nooit meer dat gefrummel met de stijltang, maar gewoon: opstaan je haren borstelen en klaar, geweldig toch?

hieronder zie je een plaatje van iemand met gestraight haar: voor en na!



xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten